جوک پ ن پ
وبلاگ تفریحی خبری سرگرمی پی اس تی
کلیپ اخبار علمی
برچسب:, :: 10:29 ::  نويسنده : م. عیسی

پـَـ نـَـ پـَـ

126203
 

فتم مطب دکتر با شال به دور دهن و گردنم.منشی بهم گفت:مریضی؟!!! پــــَ نه پـــــَ من عضو گروه لاک پشت های نینجام!اومدم ببینم اینحجا خطری شما رو تهدید نمی کنه!

فرستنده : Negar01
126188
 

رفتم اداره پست با یک جعبه بزرگ گذاشتم رو ترازو کارمنده اومده میگه میخوای پست کنی ؟ منم گفتم پ ن پ میخوام ببینم اگر اضافه وزن داره شبا بهش شام ندم!!!!@#$%^& هیچی دیگه از اداره پست انداختنمم بیرون.

فرستنده : gameover
125633
 

کبوتراولی:بق بق بقو گبوتر دومی:بق بق بقو؟؟؟؟؟؟؟ کبوتر اولی: پ ن پ قوقولی قوقو.

قدر تفکر این کبوترا مننو کشته خخخخخخخخخخخخخخخخخ

125623
 

پسره قیافش شبیه کساییه که ماهیتابه خورده تو صورتشون بعد اومده دنبال منو دوستم هی میگه: پیس پیس ... پیس پیس دیده ما محلش نمیزاریما به ما میگه: خانوما صدامو دارید؟؟؟؟ دوستمم نه گذاشت نه برداشت برگشت گفت: پ ن پ فقط تصویره ^__^ پسره هم مستقیم راه افق رو در پیش گرفت و محوید خخخخخخخخخخ:)))))))))))))))))))))

125604
 

بابام سرشو خم کرده زیرنور آفتاب شوره ها شو میریزه پایین! میگه: "شورس"؟؟! میگم:" پ ن پ پدر جان برف شادیه شپشای سرت  واس سالگرد ازدواجت دارن میریزن "

فرستنده : گیسوووو
125165
 

باکلی احساس به نامزدم میگم : وای چقدر دوست دارم…میگه از ته دل میگی؟ پ ن پ از سر پیچ لوزالمعده میگم

فرستنده : ✗shiva✗
124823
 

دارم میرم مستراح مامیم میگه کجا میری من:دستشویی.تو هم میای؟؟!!!! مامانم با عصبانیت :((( نخیر من: پ ن!تو رو خدا پاشو بیا خجالت نکش!!!!

فرستنده : گیسو
124278
 

دوستم ازم پرسید دیروز چند شنبه بود؟ گمتم دوشنبه؛ گفت واااااای... یعنی امروز سه شنبس؟ گفتم: پ ن پ به علت درخواست مکرر بینندگان روز دوشنبه یه روز دیگر تمدید شد، هنوز دوشنبس.

فرستنده : کاساندانا
122981
 

یارو از حموم اومده بیرون سرش خیسه داداشش اونو دیده میگه:داداش حموم بودی؟میگه:پ ن پ تو درازگودال های اقیانوس اروم غواصی میکردم سرم خیس شد....

فرستنده : KLONER
122340
 

دارم با پسرخالم شطرنج بازی میکنم دخترخالم اومده میگه دارین شطرنج بازی میکنین؟ منم گفتم:پ ن پ داریم داریم فوتبال جنگی بازی میکنیم.

فرستنده : رضاایری
122304
 

بادوستم نشستیم عکسای عروسیه اون یکی دوستمو نگاه می کنیم می گه: سارا شوهرش کچله؟ پ ن پ مو داره فقط فرقشو گشاد باز کرده.

فرستنده : @2&6×0
122213
 

یکی از بستگان فوت کرده زنداداشم میگه حالا پنجشنبه براش مراسم میگرن ؟ ؟ ؟ میگم پ ن پ میرن مشهد خرجش کمتر درآد... 

فرستنده : zi zi
121366
 

یه دونه دلستر با سرباز کن دادم دست دوستم میگم  بازش کن،میگه با این بازش کنم؟؟ میگم پ ن پ راست کلیک کن روش برو روی ...open with با media player بازش کن

فرستنده : .:  HeakS  :.
120887
 

از اداره آب و فاضلاب زنگزدن میگن: میشه شیر آب رو باز کنید: گفتم چشم بعد رفتم بازکردم. برگشتم گفتم:بازکردم.گفت:چی امد؟ گفتم:آب.گفت:پ ن پ میخواستی نوشابه بیاد؟!!!! تازه فهمیدم سرکارم گذاشتن. ):

فرستنده : tarkan masoud
119515
 

از دانشگاه خسته و کفته اومدم خونه مادرم میگه چرا دیر اومدی کلاست طول کشید میگم پ ن پ ی مبحث مهم بود تایم کلاس که تموم شد من درخواست کردم بحث تموم شه و همه موافقت کردند طول کشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تفریحی خبری سرگرمی پی اس تی و آدرس yerpct.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 15105
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن سایت تفریحی پی اس تی